Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
November 19, 2012
Image Size
4.3 MB
Resolution
2805×2724
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,208
Favourites
375 (who?)
Comments
58
Downloads
133
×
Good To Have Ya Back Kid... by kindalkaykay Good To Have Ya Back Kid... by kindalkaykay
so my internet doesnt work apparently. so when you dont have any distractions i tend to do things and get them done! so, yeah. to post this i had to plug in my phone to my laptop, usb and and crap. put the photo on my phone, and post it using my phone's conection. witch means this description will have a butt load of typos.

So here. have ralph and Venellope once more, but i spent way more time on this one that the other doodle i did. so ralph looks more like ralph here lol.

i think i need to do Fix It Felix and Sergeant Calhoun next.

i need to do some q*bert to! omg i loved Q*bert so much when i was little, and to see him in the move so cute... omg cute heart attack x.x pulse venellope... to much cute to handle...

shading this pic was a pain in the butt... but it was worth it :3
Add a Comment:
 
:iconmrottweiler-dog:
From all the Wreck-it Ralph's fan-art placed on DevART, the ones involving the friendly relationship of these two are my most favs, and this is pic is no exception to that.
I must say caught my attention first was the drama going on here, but you know, that happyness that makes you cry... the way you did the tears, also along with the coloring of their skin, enhances truly the feeling of the whole thing... The shading maybe was a pain the butt for you, but it sure worth it...
I must say I enjoy the high-details of your lines, like in their hairs and all...
It has some minor anatomy mistakes but hey, I'm in that place to so, yeah... I understand, it doesn't change the impact of this at all.

Take for sure you put a smile on my face with this one =3
What do you think?
The Artist thought this was FAIR
35 out of 35 deviants thought this was fair.

The Artist has requested Critique on this Artwork

Please sign up or login to post a critique.

:iconralph13579:
VERY HEART WARMING I'M GONNA PUT THIS AS MY COMPUTER BACKGROUND RIGHT NOW
Reply
:iconaskralphthewrecker:
This is awesomely done and is very striking visually and emotially! GREAT JOB ! ^^
Reply
:iconkindalkaykay:
kindalkaykay Jul 15, 2013  Hobbyist Filmographer
ty
Reply
:iconaskralphthewrecker:
Seriously , I cannot "favorite" this enough.. Truly stupendous job!
Reply
:iconsupermariomaster170:
SuperMarioMaster170 Jun 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Aww! I'd Hug Vanellope too! She's so sweet
Reply
:iconkittenzarecute123:
Kittenzarecute123 May 11, 2013  Student Digital Artist
Aww... Great job on this.
Reply
:iconkindalkaykay:
kindalkaykay May 11, 2013  Hobbyist Filmographer
thanks
Reply
:iconunseenvision:
I can just see this happening in the after Ralph breaks her out of the fungeon, right after that awesomely adorable " the stinkiest brain ever" exchange.
Reply
:iconprincesadaisy124:
PrincesaDaisy124 Mar 16, 2013  Student General Artist
Cute!!!!!
Reply
Add a Comment: